گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با تکن

مطالب دیگر:
📝پاورپوینت پرو‍‍ژه انسان طبيعت معماری-تناسبات📝پاورپوینت طراحی داخلی📝پاورپوینت آجرهاوبلوك ها📝پاورپوینت اتو واگنر📝پاورپوینت ارزيابي زيست محيطي سدها📝پاورپوینت اشكالات فلزي📝پاور پوینت انسان طبيعت معماري📝پاورپوینت در مورد انسان طبیعت معماری📝پاورپوینت درباره انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا📝پاورپوینت آسیب پذیری خط آهن حین وقوع زلزله و ارائه راهکارهای اساسی کاهش خسارات📝پاورپوینت آشناي با معماري جهان معماري مدرن اوليه📝پاورپوینت آشنایی با مبان برنامه ریزی معماری و شهرسازی📝پاورپوینت آكوستيك در معماري📝پاورپوینت آناليز يك مجتمع مسكوني📝پاورپوینت با موضوع آشنايي با معماري جهان📝پاورپوینت با موضوع آشپزخانه📝پاورپوینت در باره آشنايي با معماري اسلامي📝پاورپوینت خطوط لوله دریایی📝پاورپوینت آشنايی با اصول و پايه های يک آزمايش📝پاورپوینت آيين‌نامه‌ حفاظت‌ در مقابل‌ خطرات‌ وسايل‌ انتقال‌ نيرو
گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با تکنیک های خلاقیت|30011513|tdg
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با تکنرا مشاهده می نمایید

فرمت فایل فایل ورد غیر قابل ویرایش

تعداد صفحات 26

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه (بیان و طرح موضوع )

ارزیابی از وضع موجود

اهداف گزارش تخصصی

هدف اصلی

اهداف فرعی

مقایسه با شاخص

جمع آوری اطلاعات

پیشینه تحقیق

تدریس

مفهوم خلاقیت

فرایند خلاقیت

آموزش پرورش و خلاقیت

منظور از افت تحصیلی چیست؟

خسارت‌هاي ناشي از افت‌ تحصيلي

عوامل موثر بر افت تحصیلی

تجزیه و تحلیل اطلاعات

تقاضاها

پس از جمع بندی اطلاعات و داده ها متوجه تقاضاهای زیر شدم

شاخص های کلاس فعال

ویژگی های یک معلم خوب

ویژگی تدریس خوب

انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی)

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن

برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان

شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند

شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند

شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند

شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند

مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت طرح )

نقاط ضعف اجرای طرح

نتیجه گیری

منابع